Διαβάστε περισσότερα...

margin-top: 0; margin-right: 6px; margin-bottom: 0; margin-left: 5px; } .post strong { font-weight: bold; } #sidebar a { text-decoration: none; } #sidebar a:link, #sidebar a:visited { color: #006699; } #sidebar a:active, #sidebar a:hover { color: #de7008; } pre,code,strike { color: #666666; } .post-footer { padding-top: 0; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 5px; margin: 0px; color: #444444; font-size: 80%; } #comments { padding-top: 2px; padding-right: 0px; padding-bottom: 2px; padding-left: 5px; font-size: 110%; font-weight: bold; font-family: Verdana,Sans-Serif; } .comment-author { margin-top: 20px; } .comment-body { margin-top: 10px; font-size: 100%; font-weight: normal; color: black; } .comment-footer { padding: 0px; margin-bottom: 20px; color: #444444; font-size: 80%; font-weight: normal; display: inline; margin-right: 10px; } .deleted-comment { font-style: italic; color: gray; } .comment-link { margin-left: .6em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-textblock { clear: both; margin-left: 0; } .profile-img { margin-top: 0; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 5px; float: right; } .BlogArchive #ArchiveList { float: right; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } #sidebar .widget { clear: both; } #blog-pager-newer-link { float: left; } .blog-pager-older-link { float: right; } .blog-pager { text-align: center; } .clear { clear: both; } /** Tweaks for subscribe widget */ .widget-content .subscribe-wrapper { float: right; clear: right; margin: .2em; font-family: Arial,Sans-Serif; } /** Tweaks for layout editor mode */ body#layout #outer-wrapper { margin-top: 10px; } -->

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Για καλό σκοπό

Έπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας με τον Μπραντ Πιτ, ο οίκος ρολογιών Tag Heuer βρίσκει νέο πρεσβευτή του μοντέλου Carrera, στο πρόσωπο του 34χρονου γόη Λεονάρντο ντι Κάπριο.

Ο οικολογικά και κοινωνικά ευαισθητοποιημένος πρωταγωνιστής του υποψήφιου για Όσκαρ «Δρόμου της επανάστασης» αναλαμβάνει ρόλο φωτομοντέλου στην ανοιξιάτικη διαφημιστική εξόρμηση των πανάκριβων ρολογιών και προωθεί τα έσοδα από τη νέα «χρυσή» συνεργασία για την οικονομική ενίσχυση των αγαπημένων του περιβαλλοντικών οργανώσεων.