Διαβάστε περισσότερα...

margin-top: 0; margin-right: 6px; margin-bottom: 0; margin-left: 5px; } .post strong { font-weight: bold; } #sidebar a { text-decoration: none; } #sidebar a:link, #sidebar a:visited { color: #006699; } #sidebar a:active, #sidebar a:hover { color: #de7008; } pre,code,strike { color: #666666; } .post-footer { padding-top: 0; padding-right: 0; padding-bottom: 0; padding-left: 5px; margin: 0px; color: #444444; font-size: 80%; } #comments { padding-top: 2px; padding-right: 0px; padding-bottom: 2px; padding-left: 5px; font-size: 110%; font-weight: bold; font-family: Verdana,Sans-Serif; } .comment-author { margin-top: 20px; } .comment-body { margin-top: 10px; font-size: 100%; font-weight: normal; color: black; } .comment-footer { padding: 0px; margin-bottom: 20px; color: #444444; font-size: 80%; font-weight: normal; display: inline; margin-right: 10px; } .deleted-comment { font-style: italic; color: gray; } .comment-link { margin-left: .6em; } /* Profile ----------------------------------------------- */ .profile-textblock { clear: both; margin-left: 0; } .profile-img { margin-top: 0; margin-right: 0; margin-bottom: 5px; margin-left: 5px; float: right; } .BlogArchive #ArchiveList { float: right; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } #sidebar .widget { clear: both; } #blog-pager-newer-link { float: left; } .blog-pager-older-link { float: right; } .blog-pager { text-align: center; } .clear { clear: both; } /** Tweaks for subscribe widget */ .widget-content .subscribe-wrapper { float: right; clear: right; margin: .2em; font-family: Arial,Sans-Serif; } /** Tweaks for layout editor mode */ body#layout #outer-wrapper { margin-top: 10px; } -->

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Έξυπνες διαφημιστικές πινακίδες...

Εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ θέλοντας να δώσουν νέο νόημα στον όρο «στοχευμένη διαφήμιση» δοκιμάζουν πειραματικές διαφημιστικές πινακίδες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει ώστε να του προτείνουν το ανάλογο προϊόν, το οποίο θα μπορούσε να τον ενδιαφέρει για αγορά.

Διαβάστε την συνέχεια!

Οι πειραματικές βιντεοπινακίδες είναι εξοπλισμένες με κάμερες και λογισμικό αναγνώρισης προσώπων το οποίο σαρώνει διαρκώς τους διερχόμενους για να προσδιορίσει το φύλο, την ηλικία, ακόμα και το χρώμα του δέρματός τους. Η τεχνολογία υπόσχεται να προσφέρει στους διαφημιστές διπλό όφελος: αφενός, να συγκεντρώνει δημογραφικά στοιχεία για το καταναλωτικό κοινό, αφετέρου να εξατομικεύει τα διαφημιστικά μηνύματα ανάλογα με τον παραλήπτη. Για παράδειγμα, η ίδια πινακίδα θα μπορούσε να διαφημίζει ξυραφάκια για τους άνδρες και καλλυντικά για τις γυναίκες, ανάλογα με το ποιον έχει μπροστά της.